sobota, 21 stycznia 2012

Drobne info

Pierwszy post – pierwsze wrażenia i pierwsze „koty za płoty” już za mną. Dlatego też czas zabrać się za poważne prowadzenie mojego bloga. Chciałabym Wam jeszcze raz przypomnieć, że będę tutaj omawiała sprawy z życia wzięte, a ponieważ to my wszyscy tworzymy życie, zachęcam Was, abyście mi wysyłali propozycje tematów, które Wam się nasuną. Gwarantuję Wam, że będę bardzo uważnie przyglądała się im i rozważała Wasze sugestie, dotyczące mojej strony. Ponadto zapewniam, iż na wszystkie Wasze e-maile jestem w stanie na bieżąco odpowiadać. Już pierwsze się pojawiły i są niezwykle pomocne w moich początkowych krokach, także mam nadzieję, że kolejne będą jeszcze ciekawsze i inspirujące. ; )
Na wiadomości od Was czekam pod adresem: zostanczlowiekiem@op.pl


Kolejny post już jutro, a w nim... moja definicja Człowieka.
Serdecznie zapraszam ! ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz