piątek, 20 stycznia 2012

KILKA SŁÓW O BLOGU...


Strona zostanczlowiekiem.blogspot.pl jest poświęcona sprawom, problemom i przeżyciom ludzi XXI w. Podkreślam, że we wszystkich postach będę wyrażała swoje zdanie i dzieliła się z Wami odczuciami na dany temat. Dlatego też jestem niemalże pewna, iż nie każdemu spodobają się moje poglądy. Ba ! Zapewne mało kto się w ogóle z nimi zgodzi, ponieważ mam (jak każdy przecież) wyjątkową osobowość i charakter, ale... to nie stanowi dla mnie problemu. Ktoś już by mógł spytać: „Więc po co pisać taki blog?”. Otóż odpowiedź jest dla mnie prosta: „Ponieważ poczułam, że swoje przemyślenia chcę umieszczać właśnie tutaj." Może dlatego, bo nie mam zbyt wielu znajomych i nie mam komu o tym wszystkim powiedzieć... sama nie wiem. Po prostu chcę to robić. Pewnie wielu z Was sądzi, że lepiej byłoby napisać książkę, ale ludzie w XXI w. częściej zaglądają do Internetu niż do książek. Miałam także dylemat, czy pisać językiem bardziej czy mniej oficjalnym,żeby nikogo dorosłego nie urazić, więc zdecydowałam, że będę się dostosowywać do omawianego tematu. To znaczy, pisząc o problemach młodzieży i kierując post do nich, pozwolę sobie na użycie slangu. Natomiast, wypowiadając się ogólnie postaram się pisać poprawną polszczyzną.
Mam nadzieję, że wszystkie, a przynajmniej większą część Waszych wątpliwości zdołałam rozwiać. Chcę, żeby wszystko było jasne. Mimo że dopiero zaczynam, to już na wstępie chciałam te wszystkie najważniejsze informacje Wam przekazać.
Dobra, koniec tego marudzenia ! ; ). Trzeba przejść do sedna sprawy. Tak więc oficjalnie uważam stronę zostanczlowiekiem.blogspot.pl za... <fanfary> otwartą !
Brawa, brawa, brawa... :D.

 

Ponadto pragnę dodać, że jestem otwarta na zawieranie nowych znajomości i będę to nagminnie powtarzać. Na wszystkie Wasze pytania, propozycje lub chęć rozmowy czekam pod adresem: zostanczlowiekiem@op.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz